kalau nama saya Fatimah.

kalau saya seorang perempuan.
saya akan cuba untuk berjalan dengan normal.

kalau saya seorang perempuan.
saya akan buat diri saya seorang yang istimewa.

kalau saya seorang perempuan.
saya tak akan minat Man Utd sebab Ronaldo.

kalau saya seorang perempuan.
buah dada saya bukan MMS untuk Ali.

kalau saya seorang perempuan.
saya akan cukur bulu ketiak saya.

kalau saya seorang perempuan.
saya selalu akan bersama baju kurung.

kalau saya seorang perempuan.
saya tidak menangis kerana lelaki.

kalau saya seorang perempuan.
saya bukan peminat no.1 Dafi.

kalau saya seorang perempuan.
maka pasangan saya juga bukan perempuan.

kalau saya seorang perempuan.
punggung lelaki sasaran utama saya.

kalau saya seorang perempuan.
saya jual mahal tapi bukan berlagak.

kalau saya seorang perempuan.
saya suka menyanyi tapi bukan macam yuna.

kalau saya seorang perempuan.
saya percaya telinga lelaki dari perempuan.

kalau saya seorang perempuan.
kereta pilihan saya ialah Mini Cooper 1980.

kalau saya seorang perempuan.
saya langsung tidak akan sentuh rokok.

kalau saya seorang perempuan
saya cuba bertekad dara ini untuk si suami.

kalau saya seorang perempuan
saya akan gemar pakai selipar bunge2

kalau saya seorang perempuan
balak saya mesti hafal lagu lady gaga

kalau saya seorang perempuan
saya mesti ngorat bangla balik kerja

kalau saya seorang perempuan
saya tak mahu pakai tudung penyek2.

kalau saya seorang perempuan.
saya cuba kurangkan umpatan2 saya.

kalau saya seorang perempuan.
suami saya mesti ada sebuah vespa.

kalau saya seorang perempuan.
saya nak buat kek untuk balak saya.

kalau saya seorang perempuan.
saya tak akan jadi lelaki.

tapi saya sekarang lelaki.
saya pun tak nak jadi perempuan.

18 comments:

.nana. said...

kalau saya seorang perempuan.
saya percaya telinga lelaki dari perempuan.
---->sbb tu kite ske cite ngn awk.. ske tlinga awk.. hahhahahahhahahahaha :D

kalau saya seorang perempuan
saya cuba bertekad dara ini untuk si suami.
---->hillman, CUBA je kee????? hesh3 (smbil geleng pale)

kalau saya seorang perempuan
saya tak mahu pakai tudung penyek2.
---->hillman perliiii kite ehh??!?!??!?!?!? haishh :(

hilman.teddy said...

nana-mana adalah.kalau SAYA perempuan.bukan awak.jadilah diri sendiri OKEI.awk kan kuat. =D

.nana. said...

hahhahahahahhahahahaha.. xpe, klu perli pon xkesah.. kite tau kite tetappp comel wlupon pkai tudung penyekkk.. kn himannn kn? kn? kn? :DDDDDD

fina. said...

saya minat MU dulu sebab beckham.haha
saya tak minat dafi.tidak sama sekali.
saya tak belagak kan?
kereta pilihan saya mini miner:P
saya memang gemar pakai selipar bunga2 saya.
tapi balak saya tak perlulah hafal lagu lady gaga.
DULU saya selalu buat muffin utk balak saya.eh takdela selalu sgt.

sebab saya perempuan,
dan saya pun taknak jadi lelaki.

macam best je ek jd studio mate awk.

fina. said...
This comment has been removed by the author.
mya said...

i sokong yg dafi tu .. haha

hilman.teddy said...

yg len tak ek? haha.

afiq ohh afiq said...

haha..
part lagu lady gaga tu xley bla..

littLe_kiwy said...

yewp,,ta smew cm yuna.
sengau je lbeyh.
;D

dila john said...

huhuhu...

entry 2 sama ngn aku sikit2 as perempuan..
hohohohoo..

syazana said...

kalau saya seorang perempuan
saya tak mahu pakai tudung penyek2.


tudung penyek2 tu camne???
tudung ape lak yg terpenyek nih??

hilman.teddy said...

afig-gua mmg suke lady G ouh.jgn bgtau sume org lak.haha. =D

chiken litel-yuna sengau ke? mne ade..

dila-yeke..leh wat bini r cmni.haha.

syaz-hahaha.tanye r nana.die tau lah.dak2 uia suke lah tudung penyek2 ni.

syazana said...

hahahaha.
orang tau selempang jee.
yang lain tak tauuu dahhh
xP

eh.
tanak laa comment da pasnih.
awk kate kte nak ngorat awk.
hakhakahka

hilman.teddy said...

haha.mana ada lah.
nana tu yang saja wat cerita.
dia cemburu dgn hubungan baik kite.
huhu.

aslina said...

adoilaaa...
baru tau susah rupenye jadik perempuan nih...

tang balak kene hafal lagu lady gaga tu takleh blah...

baik aku suh balak aku hafal surah al-mulk ke...as-sajadah ke...yaasin ke...

seb baik takde balak. kalo tak...mesti balak aku give up nak kapel ngan aku.

hilman.teddy said...

huaaha.balak tak pe lgi.

suami tu yg penting nnt. =D

doriyuckey said...

1.
kalau saya seorang perempuan.
punggung lelaki sasaran utama saya.

2.
kalau saya seorang perempuan.
suami saya mesti ada sebuah vespa.

*I LOIKEEEEEEEEEEEEE*

HAHAHA

mya said...

yg lain punn laa :P