Mak, i rindu you.

Situasi 1.

Lecturer A : Hilman, awak ni anak tunggal ke?

Saya : Oh. Bukanlah. Saya sulung dari 4 orang adik beradik.

Lecturer A : Yeke? Biar betul. Tak nampak macam sulung pun.

Saya : Haah. Orang lain pun ada cakap macam tu jugak.

Lecturer : Tulah pasal. Gaya awak ni macam seorang yang manja je.

Saya : Erkkk..


Situasi 2.

Ustazah X : Semalam kenapa tak datang kelas Hilman?

Saya : Tertidur la ustazah. Tak terbangun.

Ustazah X : Tulah. Debab sangat. Nak bangun pun susah.

Saya : Tak ada orang kejut lah ustazah. =D

Ustazah X : Awak ni. Macam-macam. Saya teka awak ni mesti anak yang manja kan?

Saya : Erkkk..


Situasi 3.


Saya : Errkk. Mak gua pun tak pernah cakap gua anak manja.

Saya : Mak orang lain yang cakap. Entahlah.

Hilman : Tuhanku, kembalikan lah zaman kegemilanganku dengan ibuku.

2 comments:

.nana. said...

"Lecturer : Tulah pasal. Gaya awak ni macam seorang yang manja je."


-hillman, mdm xckp tu je kn? hehhe.. kite xboleh lupe ayat mdm, "dia nmpk COMEL dan MANJE.." hahahhahaha.. :DDDDD

hilman.teddy said...

hahaha.censored2. bahaya utk pengetahuan umum. =D