cakap-cakap.

ada orang cakap.

perempuan macam gula2 getah. dah habis makan buang lah. makan yang baru.

ada orang cakap.

lelaki selalu buat perempuan macam sampah. main buang je merata-rata.

ada orang cakap.

perempuan kalau dah jumpa batang baru, batang yang lama dilupakan.

ada orang cakap.

cinta itu luas. membawa pelbagai maksud.

ada orang cakap.

hidup seorang diri lagi best.

ada orang cakap.

sunyi gila tak da boyfriend.

ada orang cakap.

tak yah susah2, nanti tepuk sebelah tangan.

ada orang cakap.

cintak tak boleh dipaksa.

ada orang cakap.

sayang dan cinta itu berbeza.

ada orang cakap.

kita jadi kawan sahaja.

ada orang cakap.

cinta itu perlu dicari.

ada orang cakap.

cinta itu bahagia.

ada orang cakap.

perit sungguh aku bercinta.

-

gua cakap?

cinta itu cinta.
tak perlu cari.
dia datang sendiri.

jangan cari cinta.
mungkin dia tidak cinta lu orang.
jangan cari sayang.
kerana sayang dia itu mudah pergi.
tapi sila terima cinta.
kerana dia amat cinta anda.
juga sila terima sayang.
kerana sayang dia tak akan pergi.
kerana cinta itu cinta.

10 comments:

syed mohamed bin syed hassan (jen) said...

ai....2 3 mggu ni asyik jiwag je teddy.....
alalala...

MiSs aNySs said...

hmmm. mcm2 ckp yea.

Liyana Adib said...

how i wish life could be more easier. how i wish i can make the decision without thinking of anything. haih.

Liyana Adib said...

oh btw, u were right. i didnt go and find the cinta. but till today, cinta tak dtg.

Medi said...

"perempuan kalau dah jumpa batang baru, batang yang lama dilupakan."

ni org ckp ke kau yg ckp?

ps: aku tak cakap, aku rasa..

misz benida said...

laki/pmpuan sama je..
mkhluk cptaan tuhan..
cuma laki lagi pndai dri sme hal cz die ada 9akal.

azie said...

i think cinta is undefinable...
it's so subjective...
but having no one, mmg sunyi...
tp i know that i have you guys kan??
hehehe...

nadialiyana said...

haha.
byk yg org ckp tu amik dr fb kn.
:D

LUVLYDIYANA said...

kalau syg itu palsu?camne

hilman.teddy said...

liyana adib-t8 it light and easy. =]

medi-org yg cakap. aku diam je.

benida-anda seorang yang sempoi. =D

azie-im always here for u babe. =D

nadia-haha. anda curi bace ekk.. =D

diyana-syg palsu? org bijak meninggalkan sayang sebelum dia ditinggalkan. =D