gua sentap.

sentap. gua sentap. gua nak mencarut. tapi dalam hati je lah. malas gua tulis. nanti lu orang pun berdosa jugak terbaca. cilaka laptop gua buat hal. sedang gua layan lagu black eyed peace, tiba ter shut down dengan sendiri nya. lalu gua on balik laptop babi gua ni. tengok2 dia bilang file cannot be read. gua sentap sikit. pastu gua tengok dekstop gua clear semacam je. macam baru keluar kilang. ada 4 icon je kat dekstop. gua bukak my document. kosong. gua bukak my picture. kosong. gua telan air liur. gua bukak my music. KOSONG! pundek. gua macam nak menangis. tapi gua control. gua rasa gua nak campak laptop ni dari tingkat dua ke bawah. tapi gua control. sayang, gua tak tercontrol. belum sempat matahari timbul gua mencarut berduyun2. cukup kamus peribadi gua hitam pada hari ini. gua bukan apa. kenangan gua bersepah. gambar dari gua tak sunat sampai sekarang semua hilang. gambar2 nikon gua hilang!!! gambar2 skandal awek melayu pun lesap!! dan paling gua sentap. lagu2 gua. babi betul la. gua sayang playlist gua macam gua sayang mak gua tahu tak. celah mana gua nak cari balik lagu2 rare gua. gua sedang bengang. laptop gua nak campak tepi. kalau gua tak update 3 bulan dari sekarang, lu orang faham2 je lah. gua pun nak pergi usah acer nipis baru. gua dengar cerita murah. kalau lu orang ada laptop2 panas, roger gua. gua tak berat hati nak beli. sekian, hantu punya laptop. gua panas.

10 comments:

Anonymous said...

teddy,jual r laptop ko..kalu 3 ringgit skali ngan charger gua angkat.

MiSs aNySs said...

rilek bro

Mimie.Candy Cane said...

kalo laptop tu dia jual kt kedai 2 ringgit,gua kasi 8biji kt lu.f.o.c

*kt tmpt gua ade jual laptop CSL.(lu mesti ckp- "csl??yuck)

gua bgtaw je

misz benida said...

parah...
lptop format dgn sdrinya..
ko de bela autobot ke??
hahaha

hilman.fikry said...

haha. csl pun ad laptop ke? sumpah x pernah tau.

benida, bukan setakat autobot. megatron pun ade kot.

Mel said...

la.. lu ilang gambar skandal awek melayu ke? lu nak berapa set? gua email.. hahaha

abdullah said...

woit, disk recovery ade.jgn risau.

hilman.fikry said...

muz-gua order 10 set. ok? pas raya. haha. skrg ni bulan ramdhan yg mulia.

kadir-cmne nak buat recovery tuh?

'K' said...

Try pegi kat system restore dlu...

Amy Wong said...

ko bajet bape?gthu aku..


`epoh`