kembali setelah kembali,

pertamanya, gua nak mintak ampun kat lu orang sebab gua lama sembunyikan diri. bukan gua sengaja lari. tetapi ada sedikit urusan yang perlu gua setelkan biarpun urusan itu tidak sepenting urusan dengan illahi.

ramai sound gua bila gua nak kembali. sekarang gua dah balik. lu orang jangan bising2 lagi. gua cuti pun bukan apa. gua saja nak explore sedikit hari2 mendatang. gua cuba cari idea baru, cerita baru, gua kumpul sikit bahan2 mana yang gua sempat sentap.

gua mintak maaf la sesangat kerana blah tak tentu pasal. apa2 pun gua janji gua akan teruskanlah untuk berkongsi serba sedikit tentang realiti kehidupan dengan lu orang. gua ni bukan lah sapa pun. baru setahun jagung. jadi apa yang buruk tu datang dari abu, yang baik tentulah dari si dia yang Maha Karya.

2 comments:

Ries Lee said...

selamat kembali teman...

syed mohamed bin syed hassan (jen) said...

haha..yey..teady da hidup balik..hoho