pemergian bermakna di pagi raya,

mungkin ramai tertanya2 kemana gua menghilang selama ini. mungkin persoalan itu akan terjawab sekarang. kehilangan orang yang tersayang di pagi raya sudah tentu akan mencipta dunia serta suasana baru dalam hidup kita. dan gua terpaksa menghadapi itu.

siapa sangka dalam sekelip mata, tanpa gua sedari segalanya hilang. tuhan lebih sayangkan beliau. dan mungkin atas sebab itu pemergiannya merubah detik2 bahagia hidup kami bersama. lebih2 lagi kehilangannya di pagi raya membuatkan gua lemah dalam meniti hari2 esok gua. berat gua nak cerita. tapi disini sahaja tempat luahan segalanya.

selama kami hidup bersama, pelbagai gelak ketawa, luka dan duka kami hadapi bersama. dan gua tak sangka permergian beliau lebih awal dari gua. mungkin tuhan cuba menyampaikan sesuatu. gua tangkap. gua rasa dia suruh gua bersedia dengan kematian. kerana sudah pasti tiada siapa yang akan kekal dalam dunia.

lantas.gua tidak ingin mengenang nasib.bukan cara gua untuk hidup mengenang perkara2 yang sudah terjadi kerana gua percaya masih banyak lagi perkara yang perlu gua tangisi.dan hari itu bukanlah pengakhiran segalanya. dan setiap hari gua perlu dan akan tersenyum mengenang masa2 gembira kita bersama oh sayang.

gua doakan kehidupan lu disana bersama bidadari syurga, sungai madu, sungai susu, mahligai istana yang akan sentiasa membuatkan kau bahagia.dan tolong jangan lupa gua. penat gua jaga lu tiap2 hari. bagi lu makan. kutip lu sayur.beli dedak lu. akhir kata gua sayang lu.sumpah gua rindu lu. muah! xoxo!

arwah robin hood.

10 comments:

Encik Akmal said...

haha macam haram.. baru nak susun ayat untuk bagi komen membina..

Anonymous said...

pannnnnnttteeeekkkkk!!!!hahahaha...sial...sumpah aku ingat org bterdekat ko..haha...upenye natang ni..haha..

Unknown said...

selamat kembali ke rahmatullah...

CikMinahSayang said...

AWHH , sedihnyaa

hilman.fikry said...

tuhan je tahu gua rindu robin hood ni cmne. =[

Anish said...

adeii..iangatkan hape la td..nyways salam takziah :p

Anonymous said...

le.
rabbit rupanya.

hilman.fikry said...

gua syg tau cik nab ni.dia bukan sekadar cik nab tahu.haha.

Anonymous said...

woi!cek nab tu name nenek aku..pundek.haha

hilman.fikry said...

huahahahahahaha. mane lah gua tau tu name nenek lo.ampun seribu ampun tuanku.