baju kotor.

mak : ni kenapa baju kotor sikit je ni.

gua : lorh. kenapa? biasa je lah.

mak : yelah. hari tu bawak 4 helai baju kemeja kan? ni balik rumah ada dua je. mak tak sukalah pakai baju banyak kali ni. pengotor.

gua : mana adalah. tak pakai pun baju banyak2 kali ni. dah memang pakai dua helai tu je.

mak : pastu seminggu dua helai? tipu lah kalau tak pakai ulang2.

gua : percayalah mak. abang tak pakai baju ulang2 pun lah.

mak : dah tu.kenapa bawak balik 2 je baju kotor?

terkedu. berfikir panjang.

tak baik tipu mak sendiri ni - kata gua dalam hati.

gua : yelah. dah pergi kelas pun dua kali je. hahahaha.

mak : itulah kerja kau kan. ponteng kelas je kerja. mak tak larat nak cakap dah. nanti result teruk. tak ada kerja. nak kahwin. jangan sibuk mintak duit kat mak. mak tak layan!

gua : tak dahal lah. abang kan hensem.

mak : tahi mu.

8 comments:

Alinotnot :) said...

terbaik lah, ur mom reply. "tahi mu". hahaha~ funny!

hilman.teddy said...

haha. yang tahi mu tu rekaan semata2 je lah. =D

enuLwanie said...

hahahaha...
xpasal2 kena 'tahi mu' dgn mak..

best best dpt mak cmtu!

mier@merr said...

haha....cis cis...aku igt mak ko rply tahi mu btol2...

syed mohamed bin syed hassan (jen) said...

babi!!!!lawak sial..lub u teddy

aQ!da said...

aiseh.. bikin suspend je..
aku da pk ko nak ngaku pakai baju ulang2 td..

Cik Dila said...

kui3..tak pasal2 kena tahi..haish!

Emon. said...

HAHAHA