mimpi di siang hari.

dalam keadaan kita terumbang ambing, emosi kacau bilau, hidup resah gelisah, pelbagai mainan fikiran akan timbul. pelbagai mainan perasaan akan meninggi. dan untuk gua yang separa stabil ini, bermacam2 fikiran kotor masuk ke dalam minda gua. gua tak suci lagi. maksud gua pemikiran gua radikal. jangan salah faham ya. gua masih dara. dan untuk setiap saat hari2 gua, gua mula untuk berlayang2. gua mula untuk tidak percaya hidup gua. gua mula benci semua. gua rasa mungkin tahap konfiden gua jatuh mendadak ke paras negatif. gua dah tak punya kick lagi nak mengacau gadis2. gua rasa gua hina. gua dah tak punya kredibeliti untuk menjadi seorang pelajar segak bergaya. gua rasa tertekan. setiap saat hari gua, perut gua pasti meragam. gua bengang. gua dah tak larat hidup macam ini. dalam otak gua sekarang, gua nak jadi anak ikan datin. boleh tak? kalau lu orang ada lubang cantik, bagi tahu gua. gua relakan tubuh gua digadai. gua dah sangap chicken chop ni.

WOI UIA! BILA NAK MASUK ELAUN!!!!!

10 comments:

syazana said...

ngok!
xP

~mistixora~ said...

sabar bro.. xkan lari chicken chop dikejar.. hahaha..!!!!

cik EPAL said...

elaun masuk esok..boleh pergi atm esok...sekian terima kasih :D

syed mohamed bin syed hassan (jen) said...

elaun masok=genting.sekian

oranglidi said...

uia dah abis pitis aritu. hehe..

rilek2. esok lusa masuk la tu.

hilman.teddy said...

betul ke esok? chicken chop! haha. jom cik epal kite g dinner. =D

aQ!da said...

ad ke datin nk org biol cm ko nih..
tp xpe, biol ko ni menghiburkan jugk.. hahahaa.. org gov pn tgh ikat prut skg nih.. trutamanye yg gaji ciput cm aku nih..

hilman.teddy said...

AQIDA! aku biol ke? haha.

masturah idrus said...

sengal...

hilman.teddy said...

saya sengal kah?