bukan mudah.



memang cara gua untuk berkhidmat memberikan kegembiraan pada sekalian kenalan. dan jika gua gagal, gua rasa gua akan bersalah sampai mati. dan malam tadi sepatutnya tugas gua untuk memberikan senyuman pada sekalian kenalan. tapi gua gagal.

Lagu Pertama - Mati Hidup Kembali : Butterfingers.
susunan agak berterabur. gua cuba bawa gaya emmet. tapi gagal. mungkin sebab kaki dan tangan gua terlalu menggeletar. lirik sedikit tersalah. teman gitar juga kekok mencari tanah. tapi tahniah buat lead gua yang menggoreng sehingga hangus. lu terbaik kamal.

Lagu Kedua - Pagi Yang Gelap/Cant Take My Eyes Off You.
permulaan lagu yang sempurna. gua dah dapat rentak. tapi sayang. soundsystem buat hal. lagu separuh jalan. gua baru nampak crowd nak sing along. jadi begitulah kami gagal. aduh.

Lagu Last - A.E.D.
terima kasih kawan2 sebab nyanyi sekali. sekurang2nya lu orang semua buat gua tak jadi nangis.

jadi itulah. gua gagal hiburkan mereka. gua tak nak salahkan soundsystem. gua tak nak salahkan organizer.
gua tak salahkan junior ataupun lecturer. gua dah cuba yang terbaik. tapi tuhan tidak menyelebahi kami. mungkin ada hikmah. sedikit pengajaran dan pengalaman untuk gua dalam perjalan gua di industri hiburan.

maaf kawan2. gua gagal. lain hari gua tampil lagi gua cuba yang berikan yang lain.
terima kasih kawan sebagai tulang belakang gua. gua cium kaki lu orang. terima kasih.

5 comments:

––––•(-•.cik.•-)•–––– said...

ko maen kat mane bro??.
aku suke lelaki pandai maen gitar.
d:

hilman.teddy said...

main kat pentas lah. haha. xdelah. ada annual dinner course kite org.

yeke.tp aku xpandai main pun. =D

.nana. said...

mnede gagal. kite enjoy je :) saket tekak jerit AED kuat3 :P

abdullahkadir said...

anak buah aku dah jadi artis.hahaha.ngaku anak buah.anak peranakan lah

hilman.teddy said...

nana- haha. yeye je nana. nak jg hati ckp camtulah kan. =D

kadir-hahaha. pundek u. weyh rndu ko lah siot. muah2.