ouh puan puteri.

kerana sedikit pun gua tak pandang follower gua berapa ramai. tapi gua tahu setiap hari ada orang tulis.

monologhil............

dekat enjin pencarian firefox, opera mahu pun google kerom mereka.

dan untuk seorang gadis macam awak yang ingin menjatuhkan tulisan saya. 
haiss.

gua malas lah layan. korek punggung dah lah.

8 comments:

desperate ruumate said...

encik hilman,
saya tita :)

Alynn Notnot said...

ada orang busuk hati mcm tu ke? =,="

miephobia said...

erm.

hilman.teddy said...

tita- ye tita. sy tahu itu kamu. =D

alynn- woot woot. biasalah. =D

epo- manusia..

sery said...

korek punggung jangan sampai keluar benda yang tak patut.

Anish said...

erk...kita tulis untuk kepuasan diri sendiri...kalo org lain tak pueh ati..jgn la bc ye idak? ehehehehe

hilman.teddy said...

sery-haha. kalau keluar i roger u dulu r k. haha

anish-tahu xpe. =D

Anonymous said...

aku ke ?
bukan en ?
sebab aku bernama puteri ye encik hilman..
:)
p3yusof