merah-merah

gua bosan. saja gua belek2 hp gua. gua nak main snake dah bosan. gua tenung jam analog lama2 pun bosan. gua bukak lah inbox nak usha balik mesej lama2. kot2 ada mesej yang berjaya menarik ulu hati gua buat ketawa ke. sekurang nya tersenyum kan. tapi, dari atas ke bawah.

penghantar2nya.

del.wira..
aqif kota dam..
zakwan busuk..
akid.kusut..
amin.nasi lemak..
edy.jambu..

gua dah meremang dah bulu roma. gua tengok nama semua lelaki. gua cuba pandang luar tingkap. gua garu kepala. gua ludah keluar sepam air liur. gua tutup mata. gua pun tak tahu nak cakap apa.

tiada lagi,

nurul..
baby <3..
liyana 2..
tikah kamunting.
sara.uitm..
dara.uia..
sery..

tiada lagi.

p/s-begini rasanya bila kau sudah tiada.

4 comments:

Lucy S. said...

sabar yee :)

Unknown said...

hak3!

SETUJU.

-li.zue- said...

teddy,

mana pergi msg aku??
mana ??
mana?


argh.terbukti.kau dh tak straight lagi.ahaha

Ezzwan Mardzi said...

alololo