tiba-tiba

tiba-tiba gua rasa nak update pagi2.
pagi selepas bersama sebatang pall mall.
dan secawan kopi mcd.

ahh,
perasaan yang julungnnya.
lebih enak berbanding
cium mulot dengan gadis.

tiba-tiba gua rasa gua kosong.
gua tak pasti kenapa.

tiba-tiba gua rasa nak tinggalkan
kawan-kawan gua yang gua tak mampu anggap kawan.
yang gua pasti gelaran dia kenalan.
gua nak tinggalkan sorang-sorang.

lu nak sepak gua?
sepak lah.

tiba-tiba gua rasa fdaus samad lagi ensem dari gua.
lahir lagi seorang public figure, tanjung malim mari.

tiba-tiba gua rasa betul2 nak tekel
anak uncle yong tau fu dekat uptown lama.

tiba-tiba gua rasa nak campak dslr jauh2.
gua nak pegang kamera hdv je.

ahh,
semuanya tiba2.

tiba-tiba jugak gua rasa pengomen belog gua jatuh mendadak.
mana kau orang hilang?
romen tak ajak kan.

p/s-hari ni pertama kali skrip gua secara rasmi akan digunakan oleh pelakon. gua rasa gembira macam khinzir dan gementar macam landak. harap2 faizal hussein dengan anne abdullah suka dengan ayat gua!

2 comments:

Anonymous said...

jangan tinggal kawan :)

-mia

hilman.teddy said...

buat apa kawan dgn org yg tgglkan kita.

-man.