selesai.

selesai berorentasi. perlu siap sediakan diri dengan projek2 yang akan diterima selepas ini. perlu siap sedia lepaskan fikiran dengan idea2 gila. perlu tegas dalam membina karekter. seronok berada disamping orang2 yang menghargai kuasa warna. orang2 yang mimpi pada watak2 dunia. orang2 cerdik yang tahu melakar sejarah. orang2 yang hebat. seronok. dengan gadis2 design yang comel pun seronok. entah apa pula selepas ini.

semalam family gua datang melawat. rasa jauh pulak. padahal sebelum ni tak pernah pun. adik gua punya bufrday pulak tu. buat makan2. dia bawak kek kegemaran gua. ciskek. ahh, seronok juga disamping keluarga. rindu pada adik beradik. perangai sorang2. gua beli baju roxy untuk adik gua tu. bising pulak ada kotor2 sikit. tak bersyukur langsung. haha. memang lah, gua angkat kat bundle je. silap la dapat abang macam gua, barang semua bundle mari.

rindu kawan2 gua. entah apa mereka buat sekarang. rindu aktiviti2 cuti lama gua. ahh. rindu.

1 comment:

sery said...

ciskek gua mane!!!!!