hati dan gua

pagi lagi lepas berak dan secawan kopi yang digaul sendiri. tiba-tiba.

hati : apa macam hari ini der? ada ngam tak?

gua : lu apahal sibuk-sibuk ni. gua ngam je lah.

hati : gua tengok macam lu dah ada suspek baru je. ngam ke?

gua : lu memang tak leh tengok gua senang. gua nak layan tumblr pun kacau!

hati : ke, lu ingat minah lama lagi tu der?

gua : kimak, meh sini kau! (sambil menyekeh hati gua dengan sekuat-kuat hati)

4 comments:

eymazaqeeya said...

pagi2 membersihkan laman,dlm hati ad taman..haha

nursarah said...

haaa, ushar sapa tuh

n!da said...

klw la hati dapat di smack down..

Amal said...

boleh tolong ajar cemana nak sekeh hati? hahaha