hati dan gua

sambil menyisir rambut pagi tadi, sahaja gua tegur hati gua. tak sedap sangat hati gua. tah bila-bila pulak hati gua ada bau ros pagi-pagi ni.

gua : lu pehal wangi bau bunga je ni.

hati : pastu? tak puas hati? jelez?

gua : (ish, jawab macam jawapan budak sekolah pulak) kata gua dalam hati. gua rasa dia dengar.

hati : biarlah macam budak sekolah pun. lu memang tak boleh tengok gua senang.

gua : asal? lu jatuh cinta ek?

hati : tak yah la sibuk. nanti gua rasa nak cite, gua cite la.

gua : gua tak kisah. tapi biar lu betul-betul dah sedia, bukan sebab lu rasa seorang diri.

hati : erkk.

gua : jangan risau. gua ada. nanti gua tolong. >.<

7 comments:

eymazaqeeya said...

milik siapakah hati teddy? hahaha

DeE YaNa said...

sape man??ngaaaaa:D

hilman.fikry said...

haha, alamakk. adik kakak cmne ni. haha

Pelangi Colors said...

:)

Amal said...

jatuh cinta bila dah redi. bukan bila rasa sendiri. ok gua terasa. hahaha

Atikah Khalil said...

bau bunga ros ekkk? -.-"

n!da said...

korg ni kejap gado kejap kawan.
jgn riso. klw da jato tu dua2 pn dapat. hoho