semangat

suka melihat semangat anak muda dalam mengejar sesuatu. tidak kiralah semasa memetik gitar ataupun menulis zine. ataupun menjadi ahli dalam sesebuah organisasi yang bermatlamat tinggi. ataupun semasa sedang mengejar cinta seseorang.

7 comments:

Para Jamaludin said...

anak muda pun akan jadi tua.
bila dah tak larat, akan ada yang berhenti

hilman.fikry said...

itu gunanya ada anak muda yang baru.

n!da said...

anak muda yg bernama hilman la tu.
kejor yop kejor.=P

Liliyuli said...

saya anak muda ^_^

Anonymous said...

kau bila lagi nak petik gitar? asyik petik board je.

Para Jamaludin said...

maka dengan ada sebijik gitar, dan ada dua tiga zine, aku boleh dikira sebagai anak muda jugak?

ke semua anak muda boleh jadi anak muda? walau ada buku tiga lima dan berkebolehan bermain caklempung sekalipun?

*word captcha komen aku ni "finger".
serius. haha

hilman.fikry said...

sesiapa pun anak muda. kalau dia semangat main caklempong. lagi aku suke tgk. =D

aku pun "flencull". xde kene mengena. haha