rajah 3.0

bertemankan kamera bapak gua dan lensa-lensa beliau kadang-kadang gua balun buat tangkap gambar. gua minat tapi bak kata inggeris gua tak ada passion lah. masih di tahap belajar dan suka buat benda baru maka gua jayakan gambar-gambar gua ini dengan projek rajah 3.0. kata orang sekeping gambar itu membawa ribuan cerita. dan bagi gua biarlah beribu cerita asalkan tiap satunya membawa kebaikan. jadikan cerita-cerita dalam gambar itu pegangan dan teladan untuk mata-mata dan hati-hati yang melihatnya. dan untuk rajah 3.0 gua masih memilih enjin blogspot daripada tumblr walaupun gua tahu gua hanya akan bermain bersama imej. imej-imej luar mungkin juga akan digunakan dan gua akan sertakan rujukan atau hakcipta pemilik gambar tersebut. moga projek rajah 3.0 ini membawa makna untuk gua dan semua mata yang melihat. sebarang idea boleh diterjahkan pada gua. gua harapkan sokongan yang padu dari lu orang. haha. www.imejhillman.blogspot.com

No comments: