Sayang

tak senang pun jadi penulis, kadang-kadang kita nak tulis untuk farid, tapi salman pula yang terasa. kadang-kadang kita nak tuju salbiah, tapi rafeah pula yang menangis. tak pernah mudah menulis kan?

8 comments:

Cik Cinta Si Hawa said...

saya setuju. saya juga pernah mengalami perasaan itu.

hilman.fikry said...

saya juga mengalaminya dulu. dan sekarang juga. esok tidak pasti.

Para Jamaludin said...

haha. tak sangka status kau lewat mghrib td yang aku like, jadi kat aku.

kdg2, org tak guna akal tapi nak selalu depankan emosi.

tapi situasi aku tadi, orang tu tak guna akal, dan tak guna juga emosi untuk jaga emosi orang lain.

jim. bit.

hilman.fikry said...

haha, apa kau buat dgn org itu? kau jalan atas muka dia tak?

n!da said...

hahaha.
nk bwt mcm mane.

Para Jamaludin said...

aku tak pijak muka dia.
aku lompat2 atas hati dia. pastu aku blah. dia kalah do semalam.

chare ah.

pelangioren said...

stuju sangat

hilman.fikry said...

nida-haha, terima je lah ye tak. nak buat ape lagi.

para-haha, ganyang habis tuh. chare!