10 rahsia nakal Lelaki

1. suka pakai satu seluar sampai hancur, lepastu baru cari seluar lain.

2. tak suka pakai stokin. kalau yang pakai pun, pakai untuk main bola petang-petang sekali.

3. suka sorok telur mata atau nugget bawah nasi kalau makan dekat cafe.

4. seluar dalam nak pakai depan belakang je.

5. suka main kentut dekat muka kawan sendiri.

6. berkongsi itu lelaki. dari lah deoderen, motosikal, rokok mahupun perempuan.

7. alah, filem lucah. yang bekas sekolah agama pun ada 30GB dalam hard disk dia.

8. tak ada masalah menghabiskan sisa-sisa makanan yang ditinggalkan orang lain seperti di mcdonald.

9. haah, dorang suka bincang pasal buah dada perempuan.

10. lelaki suka tikam belakang, kalau dah malu mula lah tak nak mengaku dia tu lelaki.

p/s- nasib baik aku bukan lelaki.

10 comments:

AMI.FAHMI said...

belalai putih ada dekat badan, nak cakap bukan lelaki lagi ke ?
hahahahah

hilman.fikry said...

HAHAHA, gurau sajeh. abg nakal no berapa? ada yg sama tak?

AMI.FAHMI said...

kalau tak silap no 7 je.
HAHAHAH !

cBonKsuNaniE said...

haha...now dah xrahsie dah :p lols

Catherine- said...

x paham no 10 tu
sila huraikan lebih terperinci

hilman.fikry said...

haha, no 10 tu utk org mcm aku lah. =D

nazrihashim said...

nak share..yehh...

hilman.fikry said...

haha, kalau sudi sila lahh.

jak² said...

siodd je tak ngaku lelaki. HAHAHA

muyukerukatika said...

nasib aku perempuan