cinta

hari-hari yang hilang
cuba untuk bertahan
terfikir tentang waktu kita yang terbuang
terfikir juga tentang hari-hari mendatang
terlalu lewat malam dan tidak boleh berhubung
dan lewat juga untuk menghadapi semuanya
terfikir tentang waktu kita yang terbuang
lalu kesepian lahir dengan perlahan

jangan lepas garisan itu
dan tinggalkan cinta engkau
surat-surat dari hati engkau
maaf, saya kehilangan semuanya

simpan semua penipuan engkau
simpan semua rahsia engkau

cinta aku terlalu mudah
hanya perlu diisi engkau
tapi cinta engkau tadi hilang
dan aku mahu ia selamat

berdiri di atas garis halus
cuba untuk tidak terjatuh
terfikir tentang waktu kita terbuang
dan aku akan kembali
gelap malam yang semakin gelap
dan aku punya cinta yang ditinggalkan
betul atau salah
selagi engkau bersembunyi dalam 

perspektif yang betul

simpan semua penipuan engkau
simpan semua rahsia engkau

walaupun sudah kita putuskan
tapi tidak aku biarkan kita terjatuh
percaya pada si nasib kecil, dan bertaruh aku akan kembali
jika itu yang terbaik
aku tidak akan pernah lewat untuk engkau
kembali,

percaya pada si nasib kecil, dan bertaruh aku akan kembali


inspirasi : phoenix