jb

gua perasan ada iklan justin bibir kat tepi belog gua. gua tak kata gua rasa terancam. tapi, gua pun tak pasti gua rasa apa sebenarnya. cuma, sebagai seorang yang suka berfikiran positif. gua anggap usaha nuffnang ini dapat membantu lebih ramai gadis singgah sini.

gua harap sangat adik gua nak pergi konsert dia. gua konfem boleh teman dia pergi, takut-takut dengan kekecohan orang ramai. adik perempuan memanglah kena jaga. ahh, indahnya dapat teman adik pergi tengok konsert justin bibir. haha, terasa gua manis lebih pulak.

3 comments:

Cik Cekodok said...

dan masa blog ni sedang di baca, justin bieber masih lagi menari nari di tepi blog awak.

:)

hilman.fikry said...

hahaha, itu lah pasal.

Zieta Yunos said...

teringat iklan digi "aku kan abang"
huhu