5 ciri Gadis Idaman.

gue nak kongsi jeh dengan gadis2 disana supaya anda tetap
kekal di hati jejaka2 anda supaya kamu sentiasa berbahagia.

ciri satu.
ketika dalam perjalanan pulang ke rumah.

abu : erm.muchuk.saya nk bagitau kamu something ni.tapi kamu jangan kecut perut lak.

siti : ape dia bang,bagitahu je lah.ingat perut i ni tak cukup kembang dah ke.

abu : saya ni tak ada banyak duit,kereta pun tak ada,apatah lagi rantai emas panjang2. yang saya ada pun Vespa kelabu lampu belakang pecah sikit ni jeh.

siti : alah.abg ni.org tak kisah la semue tu.tahi lalat abg tu lagi penting tau!

abu : mekaseh muchuk!

ciri kedua.
ketika indah bergayut di telefon.

siti : hye kure2! u buat pe tuh? bz ke?

abu : ouh.si kancil rupenye.i tak buat pape pun.baca suratkhabar je.

siti : erm.tak keluar mane2 ke hari ni? u da makan ke belum?

abu : tak kot.i nak saving lah utk kita kahwin nanti.belum lagi.nape?

siti : u mesti lapar kan.xpe2.u tggu jap.i nak masak nasi ayam dengan lemang.

abu : u nak buat ape si kancil?

siti : jap lagi i dtg la rumah u.hantar mknn.then kita mkn same2.ok.

abu : syg you ouh!!

ciri ketiga.
sedang asyik beratur membeli tiket wayang.

abu : beb.nak tgk cerita apa ni?

siti : i tak kesah.ape2 pun buleh.jangan cerita macam si spa Q kat tv3 mak i tgk tu da lah.

abu : yekeh.kite tgk tom n jerry the movie ok.

kamal : ok bang.due tiket tom n jerry.barisan ke 30.sebelah tingkap.semuanya rm18.

siti : eh.you2! biar lah i bayar pulak.

abu : eh.tidak mengapalah.biar lah i bayar.

siti : alah.td lunch u da belanja.so,tiket wayang biar lah i belanja pulak.later,duit minyak u pulak.then tiket tol i pulak ok?

abu : xdahal.setel!!

kamal : kalau lah awek aku macam ni! huhu.

ciri keempat.
ketika lepak bersama di hadapan rumah.

siti : monyet2.u tgk ni.ada jerawat lah kat dahi i.

abu : yekeh.u nak i pijakkan ke?

siti : bodoh lah u ni.picitkan je lahhh.

abu : siti2.u ni kena makan sayur byk tahu tak.baru lah jerawat tak ada.

siti : yeke.monyet2.nanti kahwin nak pakai baju kale ape?

abu : i nak kawen cam mawi tuh.kalau boleh lagi perkasa! nak naik sukhoi landing atas umah i terus ke.

siti : bengap gak u nih.i tnye nk pkai baju ape.

abu : pakai je lah cantik2.biar i ghairah tgk u hari itu.

siti : byk lah u.i nak pkai baju kurung mak i dulu tu la.kain batik jawa tuh.pastuh tudung langsir pink kegemaran you tuh.

abu : ish.style lagi bermaruah.bagus2.aurat tu penting.

ciri kelima.
senang je.mempunyai keempat2 ciri di atas.chill!

5 comments:

fina. said...

haha.cukup ke tak aku ciriciri ni.
ok.sweet btl xtipu kalau partner cmni.
hope ull get urs.

hillman k0t said...

haha.
everybody earns it!

Aiman Ariff said...

hahahahaha, pundek klaka syal!

tapi banyak pengajaran ;)

mya said...

haha..
i btul2 ske yg nie :D

hillman k0t said...

yup.blaja utk hidup.
=D