kurang ajar kau!

panas2!

gua malas nak cakap banyak lah kan.gua ni bukan jenis cakap belakang.
gua nak sorok2 ni memang tak pandai.macam mana pun gua mesti terus cakap.
tapi cakap2 gua pun, kita kena pandai tapis.jangan bikin orang lain panas.
macam nenek moyang kita dulu, bertutur seribu kata,berkias dalam cerita.

tapi memang gua panas.gua panas ni.mendidih khabarnya.lu orang memang cari pasal.
lu buat baik dengan gua, memang gua buat baik dengan lu.lu buat jahat dengan gua pun,
gua tak da hal.gua buat baik juga sama lu.tapi ini hari,lu buat cilaka sama gua.
lu mahu pecah kepala ka?

gua peduli apa sama lu punya alasan.alasan bukan satu alasan untuk lu beralasan.
wa elok sedang berperasaan malaikat,tapi lu menjadi selimut basah.lu bikin perasaan
gua kacau.lu ingat lu sorang banyak kaki.gua rotan lu nanti baru lu tahu.baru lu tahu mana tasik mana sungai.

lu datang tempat wa.lu bikin panas.wa cuba sabar.tapi gua tak boleh.ini dah melampau namanya.
banyak tempat lain lagi,tapi depan rumah wa lu buat projek.lu memang bukan manusia.tuhan bagi lu mata,telinga,siku,gigi, tapi lu tak reti pakai.lebih baik lu duduk rumah layan AF sorang2.

gua benci! marah ni.gua marah.mendidih.kalau wa tahu siapa punya kerja memang wa kerjakan lu sampai lu tak boleh bekerja.memang wa taruh lu sampai lu kene duduk atas kerusi roda.
lu ingat ini ok.
amaran terakhir.
jangan buat onar depan rumah gua lagi.gua tak suka.lu nak buat apa pun wa tak kacau.
tapi seluar dalam lu ini, jangan nak main buang depan rumah gua.gua jumpa lu! nahas.

lu sama lu punya do, re, mi boleh blah!



ini bahan buktinya.elok2 gua happy nak pergi jalan2,kejap lagi
keluar2 rumah,ada orang buang spender depan rumah wa.
panas la gua!haha.lu orang panas tak?



11 comments:

Fathiah Sharifah said...

ahaha
gila laa
mesti ada pape neh wehh
xxx

fina. said...

haha.ke man yg tanak ngaku.
cube cek balik.tah2 man punye.
akaka.

TIA said...

hahaha
spenda pompuan tuu
buat malu je

hilman.teddy said...

hahaha.
agk2 r man punya.
tah2 korang punya.
men tggl de merate2.
hahaha.

mya said...

i pun panas you , agak2 la nak buat depan rumah org , urghh :D

edy amir said...

weh sori2.
spender aku tu.
adik aku maen campak-campak plak.
sori la semua!!!

-N e Y r A- said...

hahah. besarnya spender! tp putih suci je kaler. wakaka

Lea Shariff said...

haha... tah2 orang angkat kain, tercicir ape..
tak pepasal kene maki.
hahahahah...

himawari c pencuri said...

tah2 spender tu kene tiup angin kot..haisssss cube pk positip sket..hohohoho

hilman.teddy said...

korang semua ni.banyak betul imaginasi.padahal tu spender bibik aku lah.aduh.bikin panas tul.kah3.

Anonymous said...

The Abercrombie and Fitch style has lived much longer than Abercrombie its counterparts from the 1980s; Abercrombie Sale it may be because of its relatively Cheap Abercrombie inoffensive style or Abercrombie outlet because people just love animals, abercrombie Jeans but it's less frowned upon.Today you can find high quality blanket and sheet sets in a cheetah print. Abercrombie Pants These are common enough that you could Abercrombie Tees even go to a department store and find them, so you should have no problem finding cheetah printed sheets Abercrombie Shorts and blankets if they are what you are looking for. Abercrombie Sweaters These can be a great accent to a more contemporary home theme, though obviously are not great for homes that are more conservatively or classically decorated. Curtains that have this type of pattern are more difficult to come by. You may have to go to interior design specialty stores, or look online order to find curtains with cheetah spots printed on them. However, in most cases if you can find them, they are usually not very expensive.