Gadis Rm 1.60

tadi aku pergi one utama.main boling.biasa lah orang bandar.tak kan nak main congkak pula. dari rumah aku ke taman tun akan melalui tol LDP yang berharga 1.60(najib,tolong kasi turun). mula2 aku buat relaks je layan lagu sheila on 7.masa nak bayar,membe aku tepuk peha aku. 

"man,lawa man!"katanya.

aku pun terus lah usha.alamak.lain macam la.aku cakap korang.muka memang bidadari syurga. merengek2 burung si kawan dibuatnya.putih.mata dia memang menawan. tak terkelip pulak mata aku tengok.

aku terus usha namanya.sedap.memang sedap.baidura iziani tertulis dipintu tol.

"camne ni min?"aku tanya membe aku.

sambil tersengeh kuda membe aku cakap kat baidura "terima kasih eh sayang".

bodoh.kata aku dalam hati.

jap lagi baidura cakap ape korang tahu.

"nakal nya awak ni.sudah lah tu.ada kereta kat belakang".dengan suara paling lembut dan sopan dari seorang wanita yang cantik.

tiada kecacatan.tak tahulah kalau ketiak dia masam ke kan.

tapi,meremang bulu tengkuk aku.bergegar bulu ketiak.nak aja aku keluar cium tangan dia.

kami pun berlalu.

masing2 terdiam.semua layan perasaan masing2.aku pandang ke luar tingkap.begitu juga membe aku.

entah apa lah membe aku tengah bayangkan.aku dah terbayang macam2 dah.

melepas lah sudah.andai jodoh bertemu lah kita lagi ye gadis tol.

6 comments:

-N e Y r A- said...

hahaha. jatuh chenta?

shhned said...

mesti jumpa lagi punya ahh..trust me!

waniey_freakingGOOD said...

cuba buat hari2 lalu kt tol yg same tue.. sure jumpa xpn buat2 tanya kt kengkawan tol yg lain..
go-go hilman, ngorat jgn xngorat..

nazreena nadia said...

hahha sempat lg tuh

nadialiyana said...

hohoho.
ngorat2..

Anonymous said...

The Abercrombie and Fitch style has lived much longer than Abercrombie its counterparts from the 1980s; Abercrombie Sale it may be because of its relatively Cheap Abercrombie inoffensive style or Abercrombie outlet because people just love animals, abercrombie Jeans but it's less frowned upon.Today you can find high quality blanket and sheet sets in a cheetah print. Abercrombie Pants These are common enough that you could Abercrombie Tees even go to a department store and find them, so you should have no problem finding cheetah printed sheets Abercrombie Shorts and blankets if they are what you are looking for. Abercrombie Sweaters These can be a great accent to a more contemporary home theme, though obviously are not great for homes that are more conservatively or classically decorated. Curtains that have this type of pattern are more difficult to come by. You may have to go to interior design specialty stores, or look online order to find curtains with cheetah spots printed on them. However, in most cases if you can find them, they are usually not very expensive.