Kejatuhan Legasi Diri

kalau anda rasa dafi itu hensem dan layak mendapat perhatian.saya juga begitu.tapi masa gua kecik2 dulu la kan. dalam lingkungan 4-6 tahun gua rasa gua paling hot dalam area lembah klang dan kuala lumpur. mana2 gua jalan, mana2 bangunan gua melangkah, mana2 padang permainan gua melepak, mana2 surau gua sembahyang raya, gua seorang yang menjadi kegemaran orang ramai. pipi gua dijadikan sasaran mereka melepaskan geram. gua akan didukung tak kisah makcik2, janda2 atau dara pingitan. gua rasa gua dekat dengan hati mereka. gua bangga dengan pencapaian cemerlang gua. tapi gua lupa. jarum jam yang tidak berputar bukan mainan dunia. hari bertukar hari. bulan ke bulan. kemudian tahun ke tahun. setelah gua dah besar sekarang ini gua cuma seorang budak yang normal. gua seperti ahli magis yang kehilangan tongkat sakti gua. janda2 di kampung janda tidak intai gua mandi sungai lagi. akak2 ofis bapak gua pun tak pandang gua dah. gadis2 damansara pun dah tak nak cium2 pipi gua lagi. katanye geli konon.tak apa. gua redha. gua bukan comel macam azwan ali lagi. cuma gua harap genetik comel gua ini akan bersatu padu dengan genetik seorang gadis yang comel juga supaya anak2 gua dapat rasa pengalaman didukung dan dicubit pipi oleh gadis2 hot ketika melalui zaman kanak2 mereka!

5 comments:

azie said...

ko tetap comel di hati aku sampai bile2 ye hilman...
hehehe...
no worries kay!!

romeoromeojulietjuliet said...

bahahaha man ko still comel la!! mcm nak picit je perut tu!!! eheh!!

Minah Stapler said...

:) You are such adorable PERSONN .

.nana. said...

hillman xtau kitorg kt lam klas slalu gerammm je tgk awk.. still comel laa.. cume tkot awk mrh if kitorg cubit2 pp awk.. heeeeeeeeeeeeeeeeeee~

hilman.teddy said...

azie-itu saya tahu! mesti punye.

romeo-perut2 jangan main2 ek.nakal! =p

muchuk-you pun! =p

nana-huahahahahaha. cubit je.20 sen!kah3.