selamat tidur sayang

salam sejahtera,
kini sampai masa untuk gua hilang sementara.
bukan kerna mahu kahwin lari.
tanggungjawab gua bulan ni amat besar.
projek gua kene submit hari jumaat dan gua tak buat apa2 lagi.
sebagai budak melayu sejati,
memang gua akan buat kerja last minute.
gua harap rakan2 gua begitu jugak.
segala persedian gua berkerja untuk minggu ini gua dah check.
tiada masa untuk gua berdota.
tiada masa untuk gua di atas talian.
tiada masa gua nak menulis.

tapi,
isnin depan gua nak pergi jepun.
seminggu.
gua janji sama lu orang.
lepas gua balik jepun.
gua akan dedikasikan artikel menarik tentang perjalanan gua disana.

akhir perkataan,
selamat tidur sayang.

P/s-siapa gua nak cerita pasal yasmin ahmad.cuma sekalung takziah buat beliau dan keluarga beliau.hasil karya dia sudah membina fikiran.siapa tahu.gua yang akan meneruskan perjuangan idealogi beliau.semoga tuhan merahmati beliau.tuhan je yang lebih mengenali hamba2nya.

5 comments:

Anonymous said...

selamat maju jaya!! ;)

KIBA kline said...

wah pegi jepun.
bawak balik maria ozawa.
haha

Asmidar Azizan said...

alaaaa , rindu uuuu la nanti :(
anyway u blh jadi mcm yasmin ahmad , i mean jadi org mcm die la , bukan jadi die , ishh . anyway . byebye . takke care yeahh :)

.nana. said...

huhu.. kite nakk buahkaki dr jepun.. jgn lupee hilmann~!!

hilman.fikry said...

hahaha.maria ozawa,yuma hasami mmg gua bwk balik nnti untuk kau.

nana pun nak ke? kaki org jepun nak?