5 ciri Gadis Idaman (Repost)

Sengaja gua post balik entry first2 gua jadi penulis dulu. Gua rndu entry ni sebab gua rasa, entry ni yang banyak menarik minat pembaca terhadap gua. =D

ciri satu.

ketika dalam perjalanan pulang ke rumah.

abu : erm.muchuk.saya nk bagitau kamu something ni.tapi kamu jangan kecut perut lak.

siti : ape dia bang,bagitahu je lah.ingat perut i ni tak cukup kembang dah ke.

abu : saya ni tak ada banyak duit,kereta pun tak ada,apatah lagi rantai emas panjang2. yang saya ada pun Vespa kelabu lampu belakang pecah sikit ni jeh.

siti : alah.abg ni.org tak kisah la semue tu.tahi lalat abg tu lagi penting tau!

abu : mekaseh muchuk!

ciri kedua.
ketika indah bergayut di telefon.

siti : hye kure2! u buat pe tuh? bz ke?

abu : ouh.si kancil rupenye.i tak buat pape pun.baca suratkhabar je.

siti : erm.tak keluar mane2 ke hari ni? u da makan ke belum?

abu : tak kot.i nak saving lah utk kita kahwin nanti.belum lagi.nape?

siti : u mesti lapar kan.xpe2.u tggu jap.i nak masak nasi ayam dengan lemang.

abu : u nak buat ape si kancil?

siti : jap lagi i dtg la rumah u.hantar mknn.then kita mkn same2.ok.

abu : syg you ouh!!

ciri ketiga.
sedang asyik beratur membeli tiket wayang.

abu : beb.nak tgk cerita apa ni?

siti : i tak kesah.ape2 pun buleh.jangan cerita macam si spa Q kat tv3 mak i tgk tu da lah.

abu : yekeh.kite tgk tom n jerry the movie ok.

kamal : ok bang.due tiket tom n jerry.barisan ke 30.sebelah tingkap.semuanya rm18.

siti : eh.you2! biar lah i bayar pulak.

abu : eh.tidak mengapalah.biar lah i bayar.

siti : alah.td lunch u da belanja.so,tiket wayang biar lah i belanja pulak.later,duit minyak u pulak.then tiket tol i pulak ok?

abu : xdahal.setel!!

kamal : kalau lah awek aku macam ni! huhu.

ciri keempat.
ketika lepak bersama di hadapan rumah.

siti : monyet2.u tgk ni.ada jerawat lah kat dahi i.

abu : yekeh.u nak i pijakkan ke?

siti : bodoh lah u ni.picitkan je lahhh.

abu : siti2.u ni kena makan sayur byk tahu tak.baru lah jerawat tak ada.

siti : yeke.monyet2.nanti kahwin nak pakai baju kale ape?

abu : i nak kawen cam mawi tuh.kalau boleh lagi perkasa! nak naik sukhoi landing atas umah i terus ke.

siti : bengap gak u nih.i tnye nk pkai baju ape.

abu : pakai je lah cantik2.biar i ghairah tgk u hari itu.

siti : byk lah u.i nak pkai baju kurung mak i dulu tu la.kain batik jawa tuh.pastuh tudung langsir pink kegemaran you tuh.

abu : ish.style lagi bermaruah.bagus2.aurat tu penting.

ciri kelima.
senang je.mempunyai keempat2 ciri di atas.chill!

6 comments:

intan.maisarah said...

.....1- terima seadanye
2-pandai masak
3-tak lokek nk belanja
4-tutup aurat,sederhana


...

beLLa said...

terbaekk.
;p

aishah ibrahim said...

kool gila.
hahah :"D

semoga teddy dapat la yg mcm tu.
amiin.

( ;

hilman.teddy said...

haha. =D

iAllah dapat.

syed mohamed bin syed hassan (jen) said...

teddy,i calon u!!haha

hilman.teddy said...

tat u! haha.