bola masih bola.

Arsenal Masih Sengal.

Persedian solat hajat serta doa selamat 7 hari 7 malam oleh budak2 Arsengal semalam nampaknya tidak meninggalkan sebarang kesan. Mungkin segelintir tidak berwudhu. Kekalahan 4-2 kepada Man City nampak nya membuatkan Gunners2 True Malaya tidak pulang rumah bersahur. Berikutan itu ramai ibu bapa membuat laporan kehilangan anak2 kesayangan di balai polis berdekatan.

Arsene Wenger kemungkinan ingin menukar agamanya kepada ajaran atheis berikutan dia mempunyai masalah moral serta emosi yang mendalam berkitan kekalahan demi kekalahan.
Manuel Leukimia juga berkemungkinan besar akan dihantar ke Kampun Paya , Melaka untuk menjalani kem Btn bersama2 dengan sofia salee dan majid rahman.

Adebayor pula terusan merendah diri. Kajian tepat semalam menunjukkan bilangan peminat Man City terus meningkat dari masa ke masa. Pivate party juga dibuat secara sederhana di Mohamed Garden Park di Dubai oleh Pak Arab-Pak Arab Man City.

Derogba Si Hitam penyelamat Pasukan Si Biru

Mengekal permainan kacak, Derogba akan meraikan gol cantik beliau dengan berpuasa sunat.
Nikolas Anelko juga bangga menjadi bahu kuat skuad si biru. Stoke City yang pada mulanya kelihatan mampu seri di tempat sendiri namun hanya mampu meludah ramai-ramai kerana Meludah menjaringkan gol hero untuk melonjakkan Si Biru untuk terus gah di Liga Ingelish.

Debaran jurulatih Itali itu kemudian hilang dan digantikan dengan perasaan ceria menggunung setelah rekod pasukannya masih ceria biarpun dicemari sedikit kesalahan disiplin. Keyakinan beliau menang perlawanan ini seharusnya dipertimbangkan. Akhir kata, tahniah Si Biru.

Kelihatan Sean Kingston berjalan2 di ruang legar stadium britannia selepas perlawanan.

Liverpool vs Burnleyh.

Nampaknya kelihatan sedikit cahaya syurga buat pasukan Liverpool. Mereka sudah kembali ke laluan yang sepatutnya. Kemenengan yang tidak sebesar mana serta ditemani hatrik Benayon meletakkan kembali Liverpool dalam perjalanan mereka yang tidak pernah keseorangngan.

Kecederaan Macehrano kerana tugas International beliau memberi banyak impak besar kepada permainan Liverpool. Kehadiran Benayon yang paling jelas hingga berjaya menggegarkan 3 gol. Gerrard juga tidak kurang ensem. Jentera tengah dikuasi beliau. Ketiadaan Macehrano membuatkan kakinya harus bekerja berganda di belakang punggung Farid Torres.

Abang Benitez dalam kenyataan bangga dengan anak2 buah mereka. Lagi si mamat yang buat hatrik tu. Akhir kata, Taniah Liverpool.

Man Utd tetap Glory.

Tak perlu diulas lanjut kehebatan mereka di ranjang. Apatah lagi kehebatan di padang. Bermain dengan 10 orang langsung tidak menjejaskan permain indah Setan Merah. Satu2nya setan yang tak ditangkap pada bulan ramadhan kerana tidak register dibawah persatuan syaitan2 dunia.

Dihari raya makan capathi,
kalau dah glory, tetaplah glory.

12 comments:

Anonymous said...

makan capathi tertelan gigi,
mkn mengguna cili sos,
walau man u dikata glori,
aku tetap benci nak mampos!
hahaha..

hilman.fikry said...

lepak masjid pakai seluar pendek,

malas cakap byk. you pundek!

Anonymous said...

budak kecik isap tetek,
teddy,ko mmg pantek..
haha

bapakkau said...

lancau,pehal nak kaitkan agama ngan bola..??ko ni anak sial mane ni?

Anonymous said...

anda tu ikot agama ke bertutur gtu??
kalau nak komen betol2,xpyh buat penamaran k?=)
bye2.

wikwiki said...

aii bahasa...

atok said...

dah kalah,tetap glory. itu btol. haha

medihebat said...

cilake ko kutuk chelsea...tapi aku maafkan pasal kau kutuk arsenal lebih...wahahahhaaa...

Anonymous said...

wtf komen2??

Anonymous said...

aku benci MU
team terbahalol pernah wujud
pussies

hilman.fikry said...

gua pasal bola gua senyum je.

nak gaduh2 g carik org lain.

bola tetap bulat.semua org hebat.

Anonymous said...

hahaha...
gua pon psl komen gua sengih jerk..

ke cmne teddy??rilek sudeyh..mcm nik..