Dato' Hilman Fikry.

sikalang lu olang boleh panggil gua orang kaya baru. kalau nak makan choki2 boleh contact gua. gua dah order honda civic type-r tadi. bulan depan keluar gua bawak lu orang pergi jalan2. mana yang rasa nak karoeke ke miskol gua terus ok. kite enjoy sampai lebam. mana yang asyik hisap June tu, nanti lepak gua lanja Dunhill ok. Mana2 awek single, jangan segan tegur gua, apa lu orang nak gua tak keberatan kongsi rezeki gua. tapi dengna satu syarat. lu orang mestilah comel. gua dah tak tahu nak cakap apa. gua terlampau eksited. gua orang kaya baru! mekaseh kerajaan malaysia kerana telah memasukkan elaun dalam akaun bank muamalat gua.

10 comments:

enuLwanie said...

semalam siap maki2 ATM lagi.hari ni dh happy ye..
sy suka choki2 dan sy suka karaoke.

tapi sy x comel..huhuhu..

~mistixora~ said...

haha.. saya mau choki2 buleh..????

hilman.teddy said...

enulwanie-yeke.apa lagi jumlah! eleh tipu. padahal dia comell..

ixora-choki2 jeh? karipap xnak?

Bastart said...

gua comel pa

-li.zue- said...

nak choki2 bro.
pastu..gua mau tumpang honda civic tu nnt!

ahahahahaa

enuLwanie said...

sy comel ek?
malu malu...
hehehehhehe

{lumut} said...

boleh belanja dkt genting okehhh..hehe

f.a.r.a.h said...

haha. honda civic type-r bro?
nice ride! ;)

woi2. duit elaun tuh simpan buat kwen. haha. ;)

hilman.teddy said...

lumut-haha. xsure la pergi ke tak. takut ada urusan. =D

farah-bweeek! haha. memang tak lah simpan buat kahwin.

aQ!da said...

choki2 2 bole kasi poslaju kt aku x? huu