korban gua. gua korban.

1-gua sendiri dikorbankan menjadi mangsa puting beliung cinta. gua mangsanya. mangsa yang ditendang kebawah supaya dia dapat bersama dengan putera idaman dia.

2-gua sendiri bekorban. gua tak menentang. gua cakap ya pada keputusan beliau yang ingin mengorbankan gua. biarlah.kenangan kita tetap tidak akan tekorban.

3-malam raya ada takbir kat rumah datuk gua. as usual, gua bekorban tenaga sedikit melayan orang2 kampung. lagi anak2 dara kehausan itu.

4-lepak hingga 5 pagi. layan dota. hurm. gua terkorban banyak jugak dalam permainan ini. lan jiou punya apek.

5-bangun pagi tadi.ayah gua kejut 8 kali. gua berat nak bangun. gua hampir dikorbankan dengan sebatang hanger baju. lantas gua terus bangun nak mandi sunat serta wajib. =D

6-gua usha lembu di masjid. oleh kerana gua mengantuk. gua sedikit sasau. gua rasa ada seekor lembu cakap kelantan dengan gua. -abe, oghe takut ni nok keno sombolih. kechek beso jubo pado taik! aku pun reply -natang mu. dengan relak beliau reply -aku memang natang pun, oddoh!

7-tahun ni paling banyak gua bekorban lah. dari segi masa, tenaga, serta segi tiga. mata gua bersengkang. hidup tak normal. gua si vampire! hidup malam tidur siang.

8-raya pun tak balik kampung. nenek gua tak bagi. katanya takut terkorban di perjalanan nanti.

9-dan untuk final sem ini gua akan terpaksa bekorban sedikit. kerana gua kene push sikit diri gua yang agak malas. jadi, rakan2, scandal2, bini2 serta adik beradik jangan marah saya kalau saya tak dapat lepak ke apa ok.

10-akhir kata, gua cari gadis batu gajah yang sudi korbankan masa lapang dia dengan gua. kalau ada miskol gua sekarang. kalau boleh yang ada diploma mahupun asasi. =D

6 comments:

miephobia said...

gua mandi sunat aidiladha..
kenape lu plus wajib!
berubah lah kawanku..
hahahaha..;D

syed mohamed bin syed hassan (jen) said...

woi sayang!!!!
no 4 5 6 dan 8...

lawak mcm gampang!!!!!!hahahaha..sumpah lawak..ko mmg babi..wat aku gelak gile babi ats katil ni..hahahaha..muah3

jak² said...

dude!
lawak2.
tapi imbuhan asal berterabur dohh??
style eh?
haha.

aQ!da said...

insaflah wahai kawan ku..
bawak2 la bertakbir..
Allahuakbar!
hehe...

Emon. said...

6-gua usha lembu di masjid. oleh kerana gua mengantuk. gua sedikit sasau. gua rasa ada seekor lembu cakap kelantan dengan gua. -abe, oghe takut ni nok keno sombolih. kechek beso jubo pado taik! aku pun reply -natang mu. dengan relak beliau reply -aku memang natang pun, oddoh!

HAHAHAHA

hilman.teddy said...

HAHAHAHAHHA.