lady gaga.

mudah melepaskan serta menyakitkan hati manusia. ya, gua dilepaskan. tapi bukan seperti burung yang bebas terbang kemana2 di awanan. gua seperti anak burung yang kehilangan sayap terkedu terjengkit2 seorang diri. dilepaskan tergantung begitu secara begitu.

entah mengapa untuk si dia ni. berat untuk gua menerime kenyataan. gua selalu bercakap perihal hati kepada orang. membantu mereka untuk tenang. tetapi kini gua sendiri dalam keadaan itu. janji gua segan. gua sendiri tak dapat stabilkan diri gua. jujur gua kehilangan hidup.

tanpa tiada tempat untuk bergantung. kemana lagi gua berlari. kawan2 yang setia masih disini. tempat gua bermuram durja. tempat gua bermain gila. tempat gua berasmara mesra. hanya mereka. hanya mereka dapata membantu gua. sekurang2nya melupakan nama si dia sesaat dari hidup gua.

gua tak salahkan lu. gua tahu lu tengah baca benda ni. pergi mampus sama keputusan lu. itu memang hak lu nak buat apa. gua cuma terima. ya, gua marah kecewa sadis durja. semalam. tapi hari ini, gua sedang cuba cari kembali identiti gua. air mata gua ternyata bukan untuk lu lagi. cukup semalam. terima kasih atas segala kegembiraan serta sengsara yang lu beri.

biar gua mengaku. setiap hari pasti ada kenangan yang membuatkan gua akan ingat dekat lu. dan untuk situasi ini gua tak akan berjaya kawal diri. gua kurang pasti apa keeadaan lu disana. lu pun dah delete gua dalam hidup lu. tak apa. gua terima. gua tak salahkan lu. tapi gua tetap tak terima kemaafan lu. gua nampak kejam?
biar lu nak kata apa. gua dah pesan awal2. gua dah kene 4 kali. lu jadi orang ke 5. kadang2 gua fikir susah jugak jadi orang baik. jadi untuk lu. cerita hidup gua berubah. tegas.

akhir kata semoga lu berbahagia bersama dengan pasangan hidup lu. sekurang2nya gua doakan kebahagian lu. gua nak tengok jugak jauh mana lu boleh berjalan tanpa nama hilman dalam hidup lu. semoga selamat sampai ke destinasi tanpa gua disisi. gua tak mintak banyak dari lu, cuma doakan gua jumpa bini lebih setia dari lu.

9 comments:

aQ!da said...

ape kaitan lady gaga ngan janda ko tu??

miephobia said...

relax laa kawan..
single cam gua..
boleh chill lebey ngn kawan2..

Alinotnot :) said...

means you deserve some1 better than her.

Mohd Muzamel Zainal said...

chill dude, lu pasang youtube, carik 'blue - sorry seems to be the hardest word'. memang sesuai buat lu.

saye.eyda said...

chill2' kite muda lagi..=)

hilman.teddy said...

aqida-hahaha.xde kaitan pun lah yang oi.saje je.

epo-ini macam saya juga kawan sikalang. =D

alinotnot-lorh.dia dah cukup bagus dah utk saya. =D

muz-sedang melayan.sambil menguatkan lagi volume!

eyda-hahaha. yeah. i ngorat u je lah.ok?

desperate ruumate said...

gua pun baru hilang yg tersayang. haihhh. apalah naseb gua ni? jom kite bersama nak? haha

tita atiqah

nursarah87 said...

biarkan dia pergi...jgn rasa ditinggalkan..pasti ramai aweks yg sedang menunggu lu...huhu

hilman.teddy said...

atiqah-boleh kah kita bersama? huhu

sarah-harap2 ada. =D