mainan telinga.

kini gua di kemuncak hidup. pelbagai rintangan hidup gua sedang hadapi dan telah rintangi. selain mendekatkan diri kepadaNya gua juga akan metransmisikan bunyian kedalam telinga gua sebagai panduan kepada akal dan hati gua untuk berada dalam keadaan tenang dan gembira.

dan setiap saat gua kecundang gua akan terus mencari lagu2 ini dan dengar dengan penuh kelaparan. lebih berkesan anda sendiri menyanyi ditemani gitar, piano, mahupun harmonika dan sebagainya. dan gua berkongsi sedikit bunyian yang mampu buat gua tenang dan lupa pada dua hitam gua.

Above and Beyond-On the Beach.
Hujan-Mencari Konklusi.
Augustana-Boston.
Above and Beyond-Miracle.
Edwin McCain-Ill be.
David Guetta-When Love Takes Over
Yves LaRock-Rise Up.
Yuna-Summertime.
Estrella-Stay.
Estrella-Take It Slow.
Jerome Kugan-This Excellent Love
Yuna-Random Awesome
Wani Ardy-Happy
Ana Raffali-Hujan Bunga Kuala Lumpur
Sharidir-Kamu
Robin Thicke-Teach U A Lesson
Sore-Somos Libres
Sheila Majid-Shine
Raul Midon-Sunshine.
Jerom Kugan-Tomas.
John Legend-Stay With You.
Buckcherry-Sorry
Air Supply+Bob Marley+The Beatles+Eric Clapton

Mungkin ini sahaja yang gua boleh kongsi. banyak lagi. tapi gua kurang ingat. gua faham. lain orang lain telinga. tapi inilah telinga gua. siapa2 ada cadangan lain. silalah kongsi untuk kesejahteraan bersama.

Jap lupa.

Situasi-Bunkface. *tolong jangan percaya* HAHA.

2 comments:

Unknown said...

radiohead ko tak layan ker?
ko dengar lagu 'Bulletproof, I Wish I Was'...
sentap beb!

Mel said...

kalau gua, bila gua rasa palat, gua dengar
1.Fiona Apple - ugly girl
2.Mia Palencia - Mulberry Bush
3.Jimi Hendrix - All Along the Watchtower
4.Goo Goo Dolls - Iris
5.Vanessa Mae - Destiny