terima kasih semua.

kadang kala manusia lupa. lupa segalanya. mari sejenak kita berdiri tegak. dongak ke langit. buka mata atau tutup sahaja. depa tangan atau genggam sahaja. lihat dunia. cari udara. lepaskan segala. mari berterima kasih.

berterima kasih seolah2 melepaskan segala keluhan. segala panca roba yang meraba diri sendiri. dapat membantu anda kembali berenang dalam laluan yang betul. mengingatkan siapa kah diri anda yang sebenar.

secara peribadi.

terima kasih tuhan kerana masih membenarkan saya berjalan di muka bumimu.
terima kasih ibu kerana masih sudi senyum bersama saya.
terima kasih ayah kerana masih menghulur seringgit dua buat saya isi perut.
terima kasih adik2 kerana masih rindukan abang.
terima kasih adik-beradik kerana buat gua rasa selamat.
terima kasih datuk kerana pilih saya cucu kesayangan.
terima kasih kawan di rumah kerana setia bersama saya.
terima kasih kawan di uia kerana ceria bersama saya.
terima kasih pak guard uia kerana saman saya.
terima kasih mak cik cafe uia sebab masak untuk saya.
terima kasih lecturer sebab bagi saya kerja.
terima kasih kedai mamak sebab temukan saya dengannya.
terima kasih si dia kerana gembirakan saya.
terima kasih kamu kerana tinggalkan saya.
terima kasih budak kelantan kerana hancurkan hidup saya.
terima kasih gadis2 junior sebab usha punggung saya.
terima kasih cleaner sebab mop lantai depan bilik saya.
terima kasih celcom sebab habiskan duit saya.
terima kasih atm sebab telan kad saya.
terima kasih burung sebab terbang kat langit.
terima kasih semua.
terima kasih orang melayu.
terima kasih krang cina.
terima kasih orang india.
terima kasih la banyak2.

terima kasih jen sebab kepala kau hodoh.
sekian Terima Kassim, Harap Mampus.

9 comments:

enuLwanie said...

ish, siapakah gadis kelantan yang menghancurkan hidup kamu?

sy sbg presiden persatuan gadis comel lotte kelantan membantah sikap buruk perempuan tu..

uhukuhukuhuk...

melatidaisy said...

sy bace ngan penuh perasaan..tp bile smpai ending trgelak plak..huhu

syed mohamed bin syed hassan (jen) said...

hahaha...tersipu2..

kurang ajo teddymon...

hilman.teddy said...

enul-mana ada gadis kelantan pun. huhu

melati-hidup hanya separuh serius. selebihnya pilihan masing2. =D

jen busuk.

aQ!da said...

ohoo.. klw bkn gadis kelate,
mst balak klate.. die rmpas awek ko eh??

syed mohamed bin syed hassan (jen) said...

sbb budak kelantan slalu buli tedy...hahaha..comey2...smngat nye teddy tengah tido sambil berdengkor...boleh aku main tenet gune brodban ko sampai mampos.

teddy said...

aqida-nampak tak cth perangai bdk kelantan? tu mcm jen tu. selalu buli org. huahaha. ngade2 nye.

aQ!da said...

ohoo.. bdk jen ni la yg mhncurkn idop ko..
pahe2.. hehe

jak² said...

budak kelantan mana yang hancurkan hidup kau man??