periuk gua, lidah lu, sudu garpu kita.

makin ramai orang terasa dengan entri gua dulu. yang sorang tu, siap cakap belakang. mesej gua pun tak nak reply. yang sorng lagi menangis terus. memang tak reti gua nak pujuk. aduh. susah gak bila kita menulis ni tapi orang lain terasa atas batang hidung sendiri. bukan gua nak cakap punggung gua sempurna sampai gua tak boleh tegur orang. cuma gua akan cakap apa yang gua rasa betul. maknanya, suka hati gua lah nak goreng nasi goreng kampung ke. nasi goreng cendawan ke. laksa danau kota ke. apa2 jelah. yang penting korang makan kalau rasa sedap. bagitau kawan2 korang. kalau rasa palat lu orang mesej gua. kalau rasa pedas. sendiri pandai mahu carik air. jangan tahu2 nak serang gua dengan coli. gua pun naik remang bulu roma.

tapi tak apa. gua hulurlah jari gua. mana yang buruk tu datang dari abu. mana yang baik itu dari Allah yang pasti.
dan bagaimana gua hormat pada perkataan kawan pun lu orang tahu. jadi keputusan kat tangan awak berdua. akhir kata, andai awak berdua pilih untuk berlalu, maka pergilah puteri2ku sekalian. saya tak kisah, saya tak kisah. saya masih ada permaisuri tercinta. Marina bt Ahmad. Kan mama kan? =X

2 comments:

miephobia said...

2 orang puteri sudah lari..
tinggal lagi seorang puteri.
belajar laa untuk setia brader.;P

JAsmin LIana said...

makan goreng pisang boleh menambahkan kandungan gula dalam darah....darah adalah sejenis cecair pekat yg berwarna merah yg membawa oksigen keseluruh anggota badan dimana otak kita juga memerlukan oksigen untuk menjadi seseorang yg sihat sejahtera hendaknya...amiin