Sorry Mama.

Dengan ini, secara rasminya wahai orang kampung sekalian, gua, muhammad hilman bin mohd fikri sudah kantoi hisap rokok dengan mama gua. haish. bangun2 je. mak gua terus tanya rokok sapa kat bilik. gua dah tak larat menipu. kalau gua bawa ke hari2 esok pun, sampai bila gua lari dari kata naluri ibu sendiri.

abang, tahu mama tengah baca. mama jangan buat muka sedih pulak.

jauh dari dalam hati, abang tahu mama kecewa. ya, sebab memang dari dulu selalu kecewakan mama. terima kasih sebab tak marah abang. rotan abang. halau keluar rumah. abang pun tahu apa dalam kepala mama. abang dah besar. abang tahu mana baik mana buruk.

tapi.

mama kena tahu. abang tak mintak pun jadi perokok. dan jujur, perokok mana yang tak mahu berhenti merokok. tapi.. entahlah.

its very easy to quit smoking. ive tried hundred of times.

anyway, im really sorry my sweetheart. i promise i do my best. for you, my nightingale. yang korang wat muka kesian pehal? mintak maaf lah kat mak gua jugak! haha.

7 comments:

miephobia said...

kantoi rokok dengan family itu asam garam seorang perokok..;D

atiey said...

lol. tak tahu perasaan itu :P

Alynn Notnot said...

hmmmm~ tu la. susah kalu skali dah terjebak.

ezzwan said...

peh.cuak sial aku.aku blum lalui lagi.

lomoer said...

pergh!!....ko kene kat dahi la doe kali ni!!...

hilman.teddy said...

hahaha. bersdialah wan oi. haa

Anonymous said...

The Abercrombie and Fitch style has lived much longer than Abercrombie its counterparts from the 1980s; Abercrombie Sale it may be because of its relatively Cheap Abercrombie inoffensive style or Abercrombie outlet because people just love animals, abercrombie Jeans but it's less frowned upon.Today you can find high quality blanket and sheet sets in a cheetah print. Abercrombie Pants These are common enough that you could Abercrombie Tees even go to a department store and find them, so you should have no problem finding cheetah printed sheets Abercrombie Shorts and blankets if they are what you are looking for. Abercrombie Sweaters These can be a great accent to a more contemporary home theme, though obviously are not great for homes that are more conservatively or classically decorated. Curtains that have this type of pattern are more difficult to come by. You may have to go to interior design specialty stores, or look online order to find curtains with cheetah spots printed on them. However, in most cases if you can find them, they are usually not very expensive.