tips jadi gadis.

selama gua memegang status single ni, mata gua semakin nakal melirik ke arah gadis sekitar area lembah klang. pantang nampak potongan menarik dari belakang mata gua terus tangkap untuk membuat penilaian seterusnya. jadi, sebanyak sasaran ini. gua dapat konklusikan sesuatu yang mata gua cuba ingin khabarkan pada sekian hormon berahi dalam badan gua. gua kurang pasti sama ada teori ini betul atau tidak. tapi sebagai seorang yang sangat optimis, gua percaya pada kata2 gua. kata2 mata gua. kata2 hati gua. dan kata2 burung gua.

jadi, disini gua sampaikan apa yang mata gua sampaikan. mata gua bilang, dia cakap. banyak2 gadis yang dia usha. dia paling gemar tengok gadis pakai dress hitam. dia kata dengan dress hitam, seorang gadis tampil elegan dengan penuh citarasa yang klasik. kerana, dalam banyak2 gadis, mereka yang berdress hitam lebih mencuri tumpuan mata gua dan gua yakin juga mata lelaki2 lain yang bercitarasa elegan klasik. golongan gadis ini berjaya mencuri pandangan yang lebih lama dari mereka yang berbaju kebaya sendat kerengga pun.

tambahan lagi, mata gua cadangkan. buat mereka yang berkaki panjang serta cantik. dress hitam pendek sangatlah sesuai dan begitu teruja untuk dikenakan. ini kerana, dress sebegitu memang diilhamkan untuk menerjahkan keayuan kulit seorang gadis. dress hitam kecil sangatlah bercitarasa tinggi dan sangat seimbang dalam menjayakan asset anda. bagi mereka yang kurus pula, dress yang fit menjadi pilihan mata gua juga.

itulah yang mata gua bagitau kat gua tadi. suka hati lu orang lah nak percaya ke tak nak. mana gua tahu mata gua menipu ke tak. apa2 pun, gua rasa kalau lu orang tak percaya. lu orang terai lah hurung pakai. pastu mencapap sikit jalan tengah2 kl. kalau market lu orang ada naik sikit roger gua. gua nak patenkan teori gua ni kat rancangan wanita hari ini ke, tak pun majalah cleo ke. ok?

p/s-artikel ini untuk gadis india dan cina. mereka yang melayu islam jangan cari gua. gua no komen. haha

2 comments:

Anonymous said...

bg yg melayu..selepas kahwin rajin2 la goda hubby pakai dress itam..fewweett

♥farra♥ said...

ahahaha.. ade2 je.. ;p