ahh!

ahh. sungguh aku nak mancarut. suka hati kau orang nak cakap aku gila ke. bodoh ke. angkuh ke. tapi perasaan ini aku sendiri tak tahu nak gambarkan macam mana. sebagai seorang bayi yang baru lahir dalam industri penulisan ini, bila gua mendengar suara seorang yang hampir 35 tahun dalam industri filem melantangkan tulisan gua buat skrip dalam lakonannya, itu sungguh membunuh gua. gua tak mampu berdiri sekejap pun. macam tak percaya. bukan apa, gua tahu hanya pada lu orang tempat gua boleh kongsi gembira gua ini macam mana. ahh! satu lagi langkah tulisan putih dalam mewarnai dakwat-dakwat dalam dunia huruf-huruf. moga tuhan, beri kesenangan dalam aku melalui hari-hari selepas ini.

terima kasih kerana terus bersama tulisan putih. buat yang tak mahu berada disisi aku, tak mengapa. jumpa lain hari.

P/s-ahh. gua sungguh gembira. nikmatnya seperti baru lepas onani.

5 comments:

-hazen said...

tahniah!

filem? tulisan tentang apa?

cikpingu said...

agknye die jeles kt kamu lerr

hilman.teddy said...

hazen-tak adalah. melampau lah utk filem. hanya utk drama sebabak je.

cikpingu-ada ke org jeles dgn saya? xde pun. =p

Ikemal said...

nikmatnya!! ahhh

hilman.teddy said...

hahaha. lu jgn buat hal. igt siku gua tak? haha