keep on dreaming, maybe.

semua orang eksaited tengok anak naza tu kahwin. lagi2, kawan2 perempuan gua. mungkin itulah yang sangat2 ingin mereka jilatkan dalam kehidupan mereka. mungkin antara perkara2 yang mereka mahu terjadi dalam kehidupan mereka. bukan semua orang dapat rasa benda ini. itu namanya rezeki tuhan. ada orang kerja bagai nak gila, tak juga kaya. siap dah jual ganja pun, tak juga kaya. tapi itulah, buat apa mendengki dengan harta orang. tuhan dah bagi tiap2 seorang nya buku rezeki masing2. apa barang cemburu dengan baju baru orang. sudahlah, tak larat nak cakap pasal harta dunia.

p/s- gua kahwin, buat doa selamat, baca yasin, karaoke sikit, makan2 sikit pastu terus nak gegar ibiza untuk honeymoon.

6 comments:

Liyana Adib said...

Suka hati orang la

Anonymous said...

aku rasa perkahwinan beliau satu pembaziran. lg baik bg duit pd fakir miskin.
mengundang banyak fitnah. bnyk bahagian2 yang xsepatutnya ada.
aku xtau sampai bila manusia nak kejar nafsu dunia, sampai yg halal haram pun campur aduk segala.
tu je la pendapat aku.
tp wedding beliau mmg sgt2 menepati impian banyak pompuan. :)

hilman.fikry said...

li-haha. i tak cakap pun salah.

cik anon- haha, tah la. tak salah kot. mungkin itu mimpi dia. dia berusaha. mungkin tggungjwb dia pada fakir2 pun sudah dilaksanakan. allah saja yg tahu.

syazana said...

hahaa. mmg aa semua pompuan pon nak. kalau syez pon tiba2 dpt camtu, melompat jgk!

tp,
dari dulu cakap mak.
takmau bersanding. cukup dgn nikah. makan sikit2 je. bkn kedekut. tp tanak org komen pelamin itu la, baju pengantin ini laa..tp entah. mana la tau masa depan mcm mana kann..silap2 andartu! haha

hilman.fikry said...

syez-yelah tu, masa depan mana kite tahu kan. berdoa je lah dimurahkan rezeki. yg pntg ada usaha. mana la tahu dengan teddy ke. xpasal2 je. haha

syez malas log in said...

ahahaha.
mcm cool je dgn teddy!
peeeweett!! :p