=D

kaget betul bila suspek yang gua nak ngorat pakai number celcom. gua macam sesat buntu je tak tahu nak buat apa. macam rusa hensem masuk bandar. memang tak tahu cari jalan penyelesaiannya.

oleh itu, gua seru gadis2 comel malaya sekian pakailah num meksis bagi memudahkan urusan kami. sekian terima kasih.

p/s-lagi2 awak, tukar meksis sekarang! haha.

9 comments:

Atikah Khalil said...

amboi takkan sebab teddy dia nak kena tukar maxis. kcian aa awek tu

:D

hilman.fikry said...

HAHAHAHAHAHAHA.

dah tu,xkan teddy lah lak nak kene tukar celcom. sian la teddy.

=D

Atikah Khalil said...

dah teddy yang nk ngorat. sendiri la yang tukarrrr kan kan kan? haha

hilman.fikry said...

erk, mana boleh. setia dgn meksis. ngurat pakai fesbuk je lah. haha

Atikah Khalil said...

haha dah add fb nye belum? ni nk ngorat tapi kedekottttt

hilman.fikry said...

dah add dah. haha memang la kedekot. saving untuk lampin susu baby nanti.

beLLa said...

aku guna meksis ape..
*tiba2
haha!

eymazaqeeya said...

saya pemilik nombor maxis sejak tingkatan 3 lagi..haha

hilman.fikry said...

ala korg dua tak cakap awal2 asal. haha