iluminati.

nampak? nampak tak segi tiga kat tengah-tengah tu. gua memang dah agak dah, seni ni ada kena mengena dengan iluminati. dah lah lecturer gua suruh hafal benda alah ni. patutlah rasa gelap je jiwa gua. ni rasa nak tukar bidang lain. jadi doktor lah. boleh bedah satu mata orang.

10 comments:

eymma said...

haha..
tukar HS la..
HS stand for Hensem Sangat
so..convert HS la..

hilman.fikry said...

tp aku tak ensemm punn. haha

Para Jamaludin said...

betulkan niat.
insyallah okay.

eymma said...

Teddy ensem la..
u xtau ke i terpikat ngn u?
hmm sedih nyer bertepuk sebelah tangan....

hilman.fikry said...

cik para-uish. jgnlah tgkp serius. saja bergurau lepas hbs paper seni ni.

eyma-tak yah buat hal la cekodod. haha

eymma said...

ello...~~
cekodok ok..
bukan cekodod...
qalqalah sughra yer..
haha..
xpela..
org da x ingin...
:p

miss asnida hani said...

hahahhahahaaha..sarcastics..nice one..:)

Para Jamaludin said...

serius ke tak, terpulang saya yang mentafsir. eceh!

kau ingat aku ni suka ke serius2? hahaha!

shned shahabuddin said...

lecturer i baru suruh buat colour wheel ni 2 minggu lepas. sebijik pulak tu i tiru. tak perasan pulak ada kaitan dengan iluminati. hahahaaha. ala colour je kot. bukan ada apa2. u ni mengada je hilman oii.

Anonymous said...

fuck u!