mimpi

bila masa kita menangis untuk tuhan, pada masa itu kita lah insan yang paling kuat disisinya. kerana tuhan hanya akan mendengar kita, kalau kita mendengar padanya.

okayh-semalam aku mimpi aku mati. lawak tapi takut macam sial.

5 comments:

aisya said...

tp hari ni kmu hidup.bersyukur dan jgn lpe tdo bsuh kaki n bce doa :)

Amal said...

ada orang cakap, apa kita mimpi tu, berlawanan. tapi tak tau.mungkin peringatan. untuk semua.

Catherine- said...

alhamdulillah~

Para Jamaludin said...

org kata, mimpi mainan tidur.
aku suka tidur.
sebab tu aku suka main.

er.. mcm pelik je ayat aku ni.

Mia Lara said...

sy baca dalam buku, kalau mimpi kematian maksudnya panjang umur :)

alhamdulillah.

tapi kalau mimpi lisa surihani, x elok tau. mimpi2 artis maksudnye kte da sesat. :)