bodoh

bila aku rasa diperbodohkan dunia :

1. aku suka melalak sambil main gitar.

2. makan sambal belacan banyak-banyak sambil cuba nangis.

3. aku melukis. (tapi bukan asaimen aku)

4. aku campak henfon jauh-jauh.

5. kalau hujan turun, memang aku main hujan.

6. aku kutuk orang.

7. aku tunggu orang call aku, sebab aku nak merepek dengan dia.

8. aku rasa nak balik rumah gila babi.

9. aku botakkan kepala.

10. aku lepaskan dunia. 

p/s- lepas tu mula la aku tulis benda-benda bodoh je.

14 comments:

| cik azeya | said...

kalau aku, aku nak bunuh diri teruss.

hilman.fikry said...

haha, xcomel gila nak bunuh diri ! =D

melon. said...

10!

Biela Sapine said...

Aku suka kau
Tetiba pulak aii
HAHAHAHA !
mengaruttt

:: cekodod :: said...

rase nak memandu laju laju

hilman.fikry said...

biela- haha, asal suka aku? jgnlah, aku ni penjahat.

cekodod- tak dapat dinafikan memandu laju sambil menyelit3 juga membantu. tapi aku lagi suka memandu perlahan sambil bukan tingkap layan angin. kau kene cuba. =D

F.A. said...

aku rasa nak menjerit kuat-kuat pastu tengok cite karton bagi gelak.

hilman.fikry said...

haha, menjerit kuat2 kang tak de suara pulak.

tgk karton mmg best, aku suka tgk spongebob.

nurfarahain said...

7,8. :(

hilman.fikry said...

eh, jgn la sedih pulak. rasa bersalah lak ek. haha

nurfarahain said...

haha sedih sbb mmg rasa nak balik rumah. lambat betul minggu dpn cuti raya cina. :(

hilman.fikry said...

haha, sabarlah. dah xlama dah. =D

Anonymous said...

kau rasa diperbodohkan ke?
sbb kau botakkan kepala.

mcm sami kau tahu takkk.
tapi nasib baik kau tak putih mana.
jangan marah aaa :P

hilman.fikry said...

hahaha, jom lunch ngan aku hari ini. bosan lah.