anda kosong.

"i do things my way
and i don't need opinions."



hilman : beb,you are just so lame.

statement ini telah dikeluarkan oleh salah seorang rakan aku.entahlah.memang aku agak kurang senang dengan golongan yang bekerja sebegini.dia seperti keseorangan kan?

tidak pasti sama ada ia berkaitan dengan permainan egois ataupun tidak.tetapi, hidup dengan cara begini langsung tidak membawa erti serta membina minda.

telah dijadikan lebah untuk melangsungkan proses pendebungaan.bukan setakat itu sahaja, dari situ lebah mencari madu.dan manusia menerokai sarangnya untuk mencari kemanisan itu.

anda lihat? betapa manusia yang gagah ini juga sebenarnya bergantung kepada si lebah yang kecil.dan wanita ini? sedikit pun tidak pandai menggunakan peluang untuk berkongsi.

anda tahi.percayalah.jika anda terus begini.setapak anda ke depan sebenarnya mendekat anda dengan kehancuran.

pendapat orang lain tidaklah anda wajib terima.bukan nya semuanya berguna.ada yang berisi.ada yang kosong.ada yang memberi.ada juga yang mencaci.

sama seperti saya.juga hanya memberi pendapat.




2 comments:

syazana said...

orang tak faham orang lain.
buat buat faham tau lah.
kan?
tak dapat beza A dengan B.
tak nak tau pendapat Y dengan pendapat Z
susah lah macam ni.

Anonymous said...

The Abercrombie and Fitch style has lived much longer than Abercrombie its counterparts from the 1980s; Abercrombie Sale it may be because of its relatively Cheap Abercrombie inoffensive style or Abercrombie outlet because people just love animals, abercrombie Jeans but it's less frowned upon.Today you can find high quality blanket and sheet sets in a cheetah print. Abercrombie Pants These are common enough that you could Abercrombie Tees even go to a department store and find them, so you should have no problem finding cheetah printed sheets Abercrombie Shorts and blankets if they are what you are looking for. Abercrombie Sweaters These can be a great accent to a more contemporary home theme, though obviously are not great for homes that are more conservatively or classically decorated. Curtains that have this type of pattern are more difficult to come by. You may have to go to interior design specialty stores, or look online order to find curtains with cheetah spots printed on them. However, in most cases if you can find them, they are usually not very expensive.