Kisah Asrama 3-Dunia Biru.

Cerita kali ini agak berunsur lucah. tapi bagi gua tiap detik kenangan itu tanpa ragu2 ia akan tetap menjadi kenangan biarpun lahir dari apa2 sudut. menjadi kebiasaan untuk pelajar2 asrama mengalami tekanan kerana tidak terlibat dengan dunia luar. jadi untuk apa2 yang boleh hiburkan diri, itulah benda yang paling berharga.

sebagai contoh, sekeping suratkhabar di sekolah asrama ibarat Astro kepada kami. magazine seperti galaxy, cleo itu adalah kitab suci kami. dan golongan skema akan memandang seperti kami sedang membaca bible. seolah2 kami melakukan perkara yang songsang. tidak lupa buku iklan avon mahupun mana syarikat bikini akan menjadi harta warisan karya agung untuk kami. nampak betapa siksanya batin pelajar2 asrama ini?

cerita pendek 1.

sebagai pelajar pintar, bisnes menjadi keutamaan. dan dari segi hiburan. pernah terjadi kes kat sekolah gua. dan gua bagi jaminan benda ini akan terjadi jugak kat mana2 sekolah asrama lain. ada budak ni, dia pinjam laptop cikgu gua. nak buat folio. selesai kerja dia, mahu dipulangkan laptop tapi cikgu tu tak ada. dia kata esok. maka, lahirlah nurani2 setan dalam kepala kami. kebetulan membe gua ada sekeping cd blue. jadi, diorang plan nak buat tayangan. sehelai tiket 50sen. memang jadi. yang tak boleh blah, sejadah jadi lapik bawah laptop supaya angle tinggi sikit so semua pelanggan dapat menonton dengan puas.

sambutan yang diberikan amatlah menggalakkan. pulangan lumayan. tapi orang kata, kalau dah niat tu tak betul memang tuhan tak suka. hendak jadi cerita, diorang ni kantoi. yang lawaknya budak yang report tu ialah budak yang pinjam laptop tu. dia kata dia rasa bersalah. haha. memang kantoi lah semua. dia listkan nama. yang best pulak, nama gua tak tersenarai. gua tak tengok pun. gua cuma jadi bodyguard masa tu. kira jaga line la. dah free2 7 orang kene gantung tengok cerita lucah. tapi bagi gua benda camni normal untuk seorang manusia. jadi lu orang tak perlu pandang mereka hina, kerana burung anda juga seperti burung mereka.

Cerita Pendek 2.

kisah ini diceritakan oleh membe gua. gua tak nak la bagitahu sekolah mana. cukup lah korang tahu diorang kena hafal 30 juzuk kitab suci. dan sebgai manusia normal, nafsu berahi dimana2. membe gua lah cerita ada budak sekolah dia kantoi tengok cd lucah jugak. dah tu pihak sekolah menelefon ibu bapa beliau. berikut perbualan yang membe gua ulang cerita kat gua.

Si bapa mengangkat telefon. kedenganran suara warden di hujung talian.

Warden : Anak encik ini ada buat kesalahan disiplin sedikit. Jadi, saya mintak kerjasama encik untuk datang ke sekolah laa.

Si bapa : Yeke. Apa pulak yang dia buat kali ini cikgu?

Warden : Kes kecik je. Kami tangkap dia menonton cerita lucah.

Kemudian si ibu menyampuk. Suara datang jauh dari dapur ingin tahu apa yang dibualkan di telefon.

"Kenapa dengan anak kita bang?" jerit ibu dari dapur yang kurang sedap hati.

"Tak ada apa2 lah. Anak kita ni. Dah besar." reply bapanya sempoi.

senang cerita. apa yang gua nampak, kes2 macam ni bukan lah sejijik tahi lembu pun. tapi kau orang je selalu pandang diorang macam buat dosa bunuh orang. padahal benda normal. dan untuk uncle diatas, memang gua angkat tangan lah cara lu.

Jadi, itu lah serba sedikit cerita apabila budak2 asrama ini gersang. biasalah lelaki. kalau kat tandas hostel tu tak da gambar nasha aziz ke memang tak sah. dah besar sikit, masing2 ada telefon bluetooth. maka lebih senang lah kerja pos laju ini. jadi, mari kita salahkan teknologi yang membawa kita ke arah kemungkaran.

moral-kalau nak cari bini, cari yang steady.

6 comments:

oh nada said...

budak sekolah aku kantoi kondom bawah meja. dalam kotak tu tinggal 2. satu hilang. hahahaha. tapi bukan sebab dia pakai dan aplikasikan. budak laki, biasa lah asyik bet ja. bet beli kondom. tengok-tengok kantoi. yang satu lagi hilang, tu aku tak pasti ke mana ;)

nazrihashim said...

haha..gua pon ada cerita asrama camni...memang best!

'Aisyah Mahmood said...

biaselah tuuu..

hahha.

Azzrnna said...

haha tipu lah kan kalau manusia tak pernah tgk cerita lucah.hee

jen - jen punye cite said...

mber aku lagi gile.

kantoi rogol kambing kepuyaan warden aku..

fuh..




tipu je.

Anonymous said...

lucah awek bertudung
rogol anak melayu
kisah rogol awek
[-+] DOWNLOAD MOVIES 18+
[====] PORN : melayu luncah video
[####] lucah awek bertudung






[====] PORN : pepek luncah awek
[====] PORN : luncah video terbaru
[====] PORN : gambar gambar luncah
[====] PORN : melayu luncah video
[-+] DOWNLOAD MOVIES 18+
[====] PORN : melayu luncah video
[####] lucah awek bertudung


[----] novel luncah melayu
[----] youtube luncah melayu
[----] video luncah melayu
[----] awek kena rogol
[-+] DOWNLOAD MOVIES 18+
[====] PORN : melayu luncah video
[####] lucah awek bertudung


[++++] PORN : cerita rogol awek bertudung
[++++] PORN : video rogol awek
[++++] PORN : awek di rogol jejaka
[++++] PORN : rogol awek melayu
[-+] DOWNLOAD MOVIES 18+
[====] PORN : melayu luncah video
[####] lucah awek bertudung


[####] lucah awek bertudung
[####] rogol anak melayu
[####] kisah rogol awek
[-+] DOWNLOAD MOVIES 18+
[====] PORN : melayu luncah video
[####] lucah awek bertudung